Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2007 19:28 - виж как стоят нещата, мацко II
Автор: zvezdata17 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 860 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2007 12:09


Мислех си дали не го е блъснала кола. Представих си как заради замрежения от сълзи по мен поглед не е видял приближаващия автобус. БАМ! Е да, обаче, по това време на нощата, градския транспорт не върви, пък и К. едва ли щеше да се разплаче за мен, след като го бях нарекла путьо.
Нямаше го! Изчезна вдън земя!
Преди да разкажа къде го намерих и какво се случи, ще разкажа как се чувствах точно тогава. 

К. или харесваше Шивачката повече от мен или това да си има любовница влиза в имиджа на не-путьовците,  така си мислех онази нощ. Държах  да чуя какво ще отговори, дали ще има поне малко достойнство и чест да си признае към кого какви чувства има. Държеше да има и приятелки, не искаше да излизаме всеки ден, а ако излизахме се криехме. Дали не е измислил тоя цирк с баща му, за да ми играе либеро. Направо побеснях - това беше докато още исках да го смеля на кайма. 
После видях, че го няма в нито едно заведение на центъра и малко се уплаших. тресна ме самосъжалението. колко съм самотна в нощта, бла бла, как ме е прецакал, как съм се излъгала, абе фолк балада в действие. видях плаката на последния филм, на който бяхме и ревнах, не за филма - той беше по-тъп и от "Обърната Елха", а за нашата любов ревнах. 
За пръв път осъзнах, че той ми е изневерявал. 
За пръв път ми се случваше въобще в живота. 
Доста гадничко е. Чувствата ми към него се раздуха до ен-та степен, все едно по-добра и по-наранена от мен няма на този свят. 
Стана ми толквоа кисело, че нямам думи да го опиша. 
хем изоставена, хем преебана, хем два пъти повече влюбена. 
Ейтогава исках да му кажа колко съм обидена. 

И както се изживявах на голяма жертва се сетих, че го бях нарекла "путьо". Нали баща му с точно с тази дума го разби и депресира. 

А аз точно нея да му изтърся. Не беше нарочно, какво се казва на мъж, който няма смелост да ти каже, че е с друга? Смисъл, дори аз я употребих много по на място от баща му,  който я беше казал по адрес на връзката му с мен. Да, ама ми стана супер виновно. И общо взето много объркано. 

Затова реших да се прибера и да си се нарева на воля. И пред входа - кой да видя. Свил са до звънците и ме чака. Като куче. Започнахме да се целуваме като обезумели. Бях щастлива, че ми е простил обидата. По едно време той спря и ми каза, че се радвал, че съм му простила. "това значи много за мен в този тежък момент в живота ми". И с тая реплика ме върна в първи клас. 

Аз какво си бях въобразила - че съм виновна за всичко! 
А той си беше въобразил, че е най-големия тежкар, на който всички трябва да прощаваме! Знам, че сигурно сега ме мисли за шизофреничка, но всяко мое действие си има обяснение. 

Това, че му залепих шамар и се прибрах. 

Той остана при звънците. Мога да си представя с каква физиономия. През следващите дни....



Тагове:   как,   Нещата,   Мацко,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zvezdata17
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33909
Постинги: 14
Коментари: 15
Гласове: 92
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031