Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2007 18:50 - виж как стоят нещата, мацко
Автор: zvezdata17 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 649 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2007 14:51


B събота общо взето напрежението във въздуха се усещаше от всички. Нашият триъгълник беше станал много популярен. 


Идваха разни девойки да ме целуват по бузите и да ми казват, че са на моя страна.?!? 


Само чаках и К да се появи, защото исках да видя от входа къде ще се насочи - към мен или към Шивачката и компанията й. А те бяха в пълно бойно снаражение - нокти, коси, чизми, брокати. трябваше им само една сцена на колелца и бяха готови за карнавала. Шивачката се мазнеше на всички, струваше ми се, че гледаше да привлече на своя страна и куцо и сакато. Позволи си на два пъти да ме посочи с пръст. 

Аз си представях как й отгризвам пръстa до китката. Бях си дала обещание - ако К. дори само веднъж й проговореше, щях да скъсам с него още същата вечер. Смисъл, леко ми беше писнала тази игричка, пък онази на всякъде тръбеше, че нямало да допусне да свири втора цигулка. Наглостта й растеше. Още не разбирах какво й дава толкова увереност, за да се смята за моя конкуренция и да се бори за място в оркестъра. 

К. ми се обади преди да изляза, всичко беше наред. Каза, че ако Шивачката се държи тъпо, ще й каже всичко в очите. 

Не можех да проумея къде се бави. Минути преди да започне джангъра, точно когато всички се бяха натъпкали в диското и гледаха кой пръв ще излезе на дансинга, Шивачката прекоси цялата дискотека за да стигне при мен, добре осъзнавайки, че с тази постъпка вече е привлякла всички погледи към нас. 

Дойде на масата ми, аз казах на гърлите ми да се махнат за малко. Тя седна до мен и извади плик със снимки с думите "Виж как стоят нещата, мацко". Веднага се сетих какви са снимките и какви са нещата. И още преди да съм погледнала към тях, си наложих пълно самообладание. Говорех си наум да не избухвам и да не рухвам. 

Снимките бяха с К, разбира се. Една по една с наложена усмивка ги разглеждах. Бяха запечатали моменти на пълно щастие. Все едно са от медения им месец. Пред мостчета, на купони, на пейка... ей такива, не просто ей такива - грешка - това бяха нашите места!!! На мен и К. Аз нямах нито една снимка с него, защото нали се криехме и да не би баща му... А понеже тази не се водеше неговото гадже, снимките с нея не го правеха путьо (предишния постинг разяснява работите). Стигнах до последната и знаех, че преди да й ги върна вече трябваше да съм измислила какво да й кажа. В този момент забелязах К. Стоеше прав и се чудеше накъде да погледне. Никой не помръдваше, въпреки че музиката вече беше започнала да тряска в ушите. Най-вече момичетата, тази ситуация си беше класическа сапунка ебаси. Казах на Шивачката, че я съжалявам и й върнах снимките. Не го бях измислила предварително, "съжалявам те" се изпълзна само от устата ми.

К просто й заповяда да се махне и седна до мен. Успокои ме с думите, че явно момичето не е в ред и че си е въобразила много неверни неща. Аз пък нито чувах, нито виждах, само се чудех как да скрия всичко, което се наддигаше в мен. Премислях трескаво какво да й направя. През главата ми минаваха по десет идеи наведнъж -да я оскубя, да  я залея, да я подпаля. Даже да изчукам К пред очите й, охо- не, не само като възможен вариант. И изведнъж ме фрасна реалността по челото - ами че той К. е виновен за всичко. На къв се прави?! Седнал да ме успокоява. Той не е излизал с нея само като с приятелка. започнаха да ми се връщат образите от снимките - те се целуваха! държаха си ръцете навсякъде. крили са се от мен. този мухльо е играл двойна игра. имал нужда да общува и с други жени. пълен путьо - ей затова и му го казах в събота. това го съкруши и той излезе без да каже и дума. Постави ме в шах-мат. Излязох аз виновната, ебаси. Стоях още малко и излязох да го търся. исках да го намеря и да го смеля на кайма. коагто не го намерих в следващия един час, вече исках само да го намеря и да му кажа колко съм  обидена. след още един час звънене и разпитване, исках само го чуя и да му се извиня. ма толкова ми е акъла и на мен понякога. любовта си е кучка.


Тагове:   как,   Нещата,   Мацко,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zvezdata17
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33910
Постинги: 14
Коментари: 15
Гласове: 92
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031